Skogspromenad och första badet.

I dag har jag varit på skogspromenad med husse och lillmatte. Det var jätteskoj. Jag tänkte bada i sjön, men det var för kallt. När jag kom hem  fick jag bada i badkaret. Det var riktigt skönt. Det har varit skoj när lillmatte har varit hemma och hälsat på, men hon måste åka tillbaka till Mora ikväll. Nu har jag blivit så duktig på att åka bil så nu kan vi snart åka till Mora och hälsa på. Snart dags att äta mat. Efter det ska jag sätta lite fart på husse och matte. Matte säger att jag blir skogstokig på kvällarna, men jag vill ju bara leka.

Söndag 20/9









Usch vad kallt det är.

 



Det här är lillmatte och jag. Mysigt.





Kommentarer
Postat av: Anette

Mysigt att vara i famnen på lillmatte.

Det var säkert skönt att bada i badkaret efter att du doppat tassen i det kalla vattnet ute ;).

Ha det bra och hälsa husse och matte!!

2009-09-20 @ 21:06:47
URL: http://www.toppens.se
Postat av: Pernilla & beardispojkarna

Hejsan på er allihopa!!

Vad roligt att ni har skaffat er en blogg där jag kan följa Luddes framfart, och är han lik sin pappa så kommer det gå undan ;)

Jag träffade Luddes farfar och farfarsfar i helgen på utställning i Danmark, oj vad det var roligt, dom bor ju i Tyskland så jag trodde aldrig det skulle bli möjligt.

Krama den lilla sötnosen Ludde från oss i Lidhult.

2009-09-20 @ 22:43:51
URL: http://www.beardieboys.com
Postat av: Rose-Marie Gomersson

Anette. Det blev inte mycket kvar av Ludde när han blev blöt, men när han torkat blev han som en riktig nallebjörn.



Pernilla. Det måste ha varit riktigt roligt att få träffa Teddys släktningar. Jag hoppas vi får träffa Teddy någon gång. Kramarna är genomförda.

2009-09-21 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0