Hundträff

I dag har jag och matte varit på stan och träffat en massa hundar. En del är jättestora, men så snälla. Matte säger att det är socialträning. Jag vet inte riktigt vad det betyder, men det är väldigt roligt.
Jag har också tittat på när min lillhusse spelade fotboll. Det roligaste på matchen var att jag fick träffa John som är en jättestor och jättesnäll labrador. Det har varit en bra dag i dag , men nu är jag trött och ska gå och lägga mig. Sov gott alla hundkompisar.

                          
                               
                                                    Oj, här blev man omkullknuffad..

                                                   

                                
                                                  Visst är jag modig som vågar pussa så stora hundar?

                                  

                                                      Här pussar jag på min halvsyster Ossie. Mysigt!!

Matte säger att det är svårt att ta kort på hundar som aldrig sitter still. Hon får nog gå en kurs hos min gamla matte Anette. Hon är en superfotograf.

Sov gott alla goa och snälla hundkompisar och människokompisar som finns runt mig.


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka stora kompisar du träffat på stan.

De måste tyckt att du var en väldigt stilig ung herre ;).

Ha det bra och hälsa din flock från oss alla.

2009-09-22 @ 08:45:07
URL: http://www.toppens.se
Postat av: Moa

Hej:) jag vill också vara hemma med Ludde, gick upp 06.50 i morse och sprang en mil på hemus, längtar tills ludde blir stor och kan följa med. Kram

2009-09-22 @ 09:04:26
URL: http://moagomersson.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie Gomersson

Anette.

Alla på stan vill bara klappa Ludde. Hälsa Topzie att hon och Teddy är riktiga A-föräldrar.



Moa.

Snart är Ludde så stor att han kan komma och hälsa på dig och Daniel i Mora. Du får nog börja med korta löpsträckor. Han längtar efter dig också

2009-09-22 @ 16:13:23
Postat av: Moa

Jag vill ha uppdatering nu :) Har nyss varit och kollat på när aik spöade mora, så nu är johan glad, men daniel blev matchens lirare :)

2009-09-23 @ 23:36:39
Postat av: Roe-Marie Gomersson

Vad är det för uppdatering du vill ha?

Gratta Daniel. Johan är säkert glad.

Kram mamma

2009-09-24 @ 07:19:42
Postat av: Moa

Uppdatering på bloggen om ludde, lite bilder

2009-09-24 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0